2015. december 30., szerda

Élet inzulinrezisztenciával (IR) és policisztás ovárium szindrómával (PCOS).


 Magamról, a blogról.

2012 decembere óta élem az új életem. IR és PCOS, életre szóló társaim lettek. A cukorbetegség előszobájában toporogtam. Megbékéltem vele...idővel; életmódot váltottam...azonnal. Könnyen ment? Nem. Metformin, rendszeres mozgás, ÚJ ÉTREND , új alapanyagok, nulla cukor, nulla fehér lisztes pékáruk,  napi 5x étkezés, 160gr szénhidrát (ch). Amikor az IR-étrendet megkaptam, biztos voltam benne hogy hamarosan 300 kiló leszek, mert napi ötször kell ennem az addigi kettő helyett. Márpedig ha napi kettővel 100kiló fölé sikerült tornásznom magam, mi lesz ezután?? Rettegtem. Rettegtem de csináltam, rendületlenül, mert hittem az orvosomban, aki határozottan állította hogy bizony javuló laboreredmény és fogyás lesz ebből, bíztam a lehetőségben, az új reményben. Ezúton is köszönet Dr. Breyer Helgának.

Az eredmény, közel két év alatt:  folyamatosan javuló laboreredmények, -32 kg, egy új élet.

Az utam még nem ért véget, azóta elltelt már egy újabb év, hálás vagyok mindenkinek aki segített ebben, az orvosoknak, családnak, barátoknak, munkatársaknak.






Erről szól a blog, hogy nem annyira nehéz mint elsőre gondolnánk. azért mert kaptam egy életreszóló csomagot,  nem mondok le mindenről amit addig szerettem. Nem is kell. Továbbra is elkészítek mindent, csak már IR-barát alapanyagokból, arányokkal. Magamnak és a családomnak.
MINDENT. TÉNYLEG.

Mivel az életmódváltásban központi szerepet játszik az étrend, itt gyűjtöm majd össze a kedvenc recepteket, saját ötleteket és azok megvalósítását. Főként szénhidrát szempontból érdekes ételek, kenyerek, pékáruk, kelt tészták, köretek, édességek kerülnek fel, hisz ezeket mindenképp magunk kell hogy elkészítsük, hisz elég kevés helyen kaphatóak tisztességes alapanyagokból készült termékek.

Ha varázsütésre eltűnne a betegségem, akkor sem váltanék vissza a régi életemre, mert ez az életmód a részemmé vált. Új ételeket ismertem meg, új alapanyagokat, új ízeket és a mozgás örömét .

Imádom minden pillanatát! 

Nikk